неділю, 1 листопада 2020 р.

Практична робота №6. Матеріал для учнів 10 класу.

                                                       Практична робота  №6

Тема: "Критичний аналіз реклами харчових продуктів"

Мета: здійснити критичний аналіз реклами харчових ктів, встановити рівень її коректності та об'єктивності поданої інформації


                                                  Хід роботи

1. Розгляньте запропоновані вчителем текти реклами харчових продуктів. Знайдіть критичний аналізцієї реклами














.Приклади рекламних текстів:

1."Легке масло" не впливає на фігуру, дарує відчуття легкості, а канапе з ним можна споживати в необмеженій кількості- буде тільки краще для організму.

2. Олія " Сонячна" - найкращий продукт серед рослинних олій. Вона не містить холестерину та є джерелом вітаміну Е.

3. У кожній подушечці жуйки " Полуниця" присутні мікробульбашки, які  значно підвищують результативність і ефективність чищення зубів і порожнини рота, а також охолоджуючи і прекрасно освіжаючи дихання. Відсутність цукру в складі жувальної гумки дозволило побудувати її склад таким чином, що кількість калорій стала меншою на 50 % в порівнянні з жуйкою з цукром. Тепер замість стандартних 5 калорій кожна смужка жуйки містить всього 2, 5 калорії.

4.Йогурти  "Х" мають не просто приємний смак, але й велику кількість додаткових корисних влаастивостей. Вони нормалізують роботу кишечника, спияють очищенню організму і, як наслідок, більш швидкому схудненню. Цей продукт підтримує природний захист організму від хвороб і зміцнює імунітет. Науково доведений ефективний захист ваших дітей.

ІІ.Оберіть 2 реклами. Оцініть коректність та об'єктивність інформації, яка в них міститься. Обгрунтуйте свою точку зору.------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ІІІ. Який наслідок для організму можуть мати неточні або неправильні реклами продуктів харчування?-----------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Висновок: Чи завжди можна довіряти рекламі харчових продуктів? Відповідь обгрунтуйте.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Немає коментарів:

Дописати коментар