четвер, 10 жовтня 2019 р.

Практична робота №1 . Матеріал для учнів 11 класу.

                                            Практична робота №1

Тема: Моделювання фізіологічних і поведінкових реауцій організмів на подразники, сформовані іншими організмами
Мета: визначити фізіологічні й поведінкові реакції на подразники
                                                    Хід роботи.
1. Виберіть організм, для якого ви будете складати схеми реакцій ( вовк,ЗЕБРА, ЛЕВ, ДЕЛЬФІН, ЛЕЛЕКА, ЗАЄЦЬ).
2.Визначте фізіологічні й поведінкові реакції обраного організму на подразники, сформовані особинами свого виду ( різними за статтю, віком чи соціальним становищем у групі). Заповніть таблицю.


Подразник
Фізіологічна реакція на подразник
Поведінкова реакція на подразник










3.Визначте фізіологічні й поведінкові реакції обраного організмуина подразники, сформовані особинами іншого виду( які є для обраного виду хижаком, конкурентом, мутуалістом тощо) Заповніть таблицю

Подразник
Фізіологічна реакція на подразник
Поведінкова реакція на подразник









1 коментар: