середу, 31 січня 2018 р.

Завдання учням 11 класу.



Різнорівневі завдання з теми
«Надорганізмові рівні. Екосистеми»


1. ▲ Що називають екосистемою?
2. ▲ Наведіть відомі вам приклади природних та штучних екосистем.
3. ■ Що таке ланцюги живлення? Наведіть приклади.
4. ■ Однією з ознак ссавців є наявність хутра. З чим пов’язане те, що дельфіни й тюлені його не мають?
5. ● Як ви гадаєте, чому ланцюги живлення починаються з рослин?
6. ■ Яку роль відіграють добрива у підвищенні врожайності?
7. ● Доведіть, що екосистема лісу стійка.
8. ▲ Що називають середовищем існування?
9. ● Чому тварини не можуть перебувати у першій ланці ланцюгів живлення?
10. ■ Наведіть приклади природних екосистем своєї місцевості.
11. ● Складіть опорну схему «Середовище існування живих організмів».
12. ■ Яке значення мають організми-виробники, споживачі та руйнівники у природній екосистемі?
13. ■ Чому червів, личинок комах, бактерій називають санітарами нашої планети?
14. ● Чому штучна екосистема менш стійка, ніж природна?
15. ■ Якого догляду потребує акваріум? Склади правила догляду за акваріумом.
16. ● Складіть прогноз: що сталося б на Землі, якби зникли продуценти?
17. ▲ Складіть ланцюги живлення, характерні для лісу вашої місцевості.
18. ■ Які методи боротьби ви можете запропонувати у боротьбі зі шкідниками саду?
19. ■ Яка роль тварин в екосистемах?
20. ● Над лісом пролетів літак, з’явилася хмарка, яка швидко опускалася до землі. Люди помітили, що на поле злетіла велика кількість корисних комах – сонечок! З’ясуйте ситуацію.
21. ● Ви – агроном. Весна. Які заходи по підготовці насіння до висіву ви б запропонували?
22. ■ Обґрунтуйте необхідність збереження природних екосистем.
                 ● – 10-12 балів         ■ – 7-9 балів       ▲ – 4-6 балів

Немає коментарів:

Дописати коментар