Різнорівневі
завдання з теми
«Надорганізмові
рівні. Екосистеми»
1. ▲ Що
називають екосистемою?
2. ▲
Наведіть відомі вам приклади природних та штучних екосистем.
3. ■ Що
таке ланцюги живлення? Наведіть приклади.
4. ■
Однією з ознак ссавців є наявність хутра. З чим пов’язане те, що дельфіни й
тюлені його не мають?
5. ● Як
ви гадаєте, чому ланцюги живлення починаються з рослин?
6. ■
Яку роль відіграють добрива у підвищенні врожайності?
7. ● Доведіть,
що екосистема лісу стійка.
8. ▲ Що
називають середовищем існування?
9. ●
Чому тварини не можуть перебувати у першій ланці ланцюгів живлення?
10. ■
Наведіть приклади природних екосистем своєї місцевості.
11. ●
Складіть опорну схему «Середовище існування живих організмів».
12. ■
Яке значення мають організми-виробники, споживачі та руйнівники у природній
екосистемі?
13. ■
Чому червів, личинок комах, бактерій називають санітарами нашої планети?
14. ●
Чому штучна екосистема менш стійка, ніж природна?
15. ■
Якого догляду потребує акваріум? Склади правила догляду за акваріумом.
16. ●
Складіть прогноз: що сталося б на Землі, якби зникли продуценти?
17. ▲
Складіть ланцюги живлення, характерні для лісу вашої місцевості.
18. ■ Які методи боротьби ви можете запропонувати у боротьбі зі
шкідниками саду?
19. ■
Яка роль тварин в екосистемах?
20. ●
Над лісом пролетів літак, з’явилася хмарка, яка швидко опускалася до землі.
Люди помітили, що на поле злетіла велика кількість корисних комах – сонечок!
З’ясуйте ситуацію.
21. ●
Ви – агроном. Весна. Які заходи по підготовці насіння до висіву ви б
запропонували?
22. ■
Обґрунтуйте необхідність збереження природних екосистем.
● – 10-12 балів ■ – 7-9 балів ▲ – 4-6 балів
Немає коментарів:
Дописати коментар