четвер, 31 січня 2019 р.

Практична робота для учнів 10 класу."Критичний аналіз реклами харчових пробуктів та біодобавок"


Практична робота «Критичний аналіз реклами харчових продуктів та біодобавок»
Відео
1.Оцініть запропоновані зразки рекламної продукції (2-3) за інструктивною карткою. 
2.  Підрахуйте загальну кількість балів для кожного з них. За позитивні відповіді — нараховуйте 2 бали, за негативні — віднімайте 2 бали. 
 3. Зробіть висновки щодо повноти, достовірності та об’єктивності реклами.

Інструктивна карта для оцінювання рекламного продукту

№ з/п
Зміст оцінювання
Бали (по 2 бали)
Реклама 1
Реклама 2
1.
Який продукт (товар, послуга, робота) рекламується?


2.
На кого розрахована дана реклама?


3.
Яка інформація подається в рекламі?


4.
Якої інформації, на ваш погляд, бракує в цій рекламі?


5.
Що в цій рекламі зайве?


6.
Чи подобається оформлення реклами?


7.
Чи вся інформація в рекламі подана коректно?


                                                   Усього балів:


Висновок:





«Ознайомлення із змістом етикеток до харчових продуктів.»

Мета:навчитися здобувати максимум інформації про продукт харчування    при

дослідженні упаковки та етикетки, робити аналіз отриманої інформації,оцінювати

якість продукту та його необхідність в раціоні людини.

                                                      Хід роботи:

1. Заповніть картку за планом.







 Харчовий продукт
Вміст основних компонентів
Білків

Жирів

Вуглеводів

Харчова цінність

Термін зберігання


Вміст харчових добавок
Назва

Код

Функція

Наслідки надмірного споживання


Додаткові матеріали

2 коментарі: