четвер, 6 квітня 2017 р.

День здоров'я.

7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я

den zdoroviaКожного року 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я.
7-го квітня в 1948 році на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я було прийнято Статут цієї організації та виникла ідея проводити щорічно міжнародне свято.
Щороку для Всесвітнього дня здоров'я обирається тема, що відображає пріоритетний напрямок діяльності Всесвітньої організації охорони здоров’я.
У цей день люди з усіх спільнот отримують можливість для участі в заходах, які можуть сприяти поліпшенню здоров'я.
Темою Всесвітнього дня здоров'я в 2016 році є профілактика та боротьба з діабетом. За даними Міжнародної діабетичної федерації, в Україні торік зареєстровано понад 2,7 мільйона хворих. Кількість недужих на діабет невпинно зростає і в нашій країні, і в цілому світі, адже чимало людей і не підозрюють про розвиток у них діабету, оскільки хвороба ця має і безсимптомний перебіг. Цукровий діабет – це хронічне системне захворювання, яке супроводжує порушення обміну речовин унаслідок незасвоєння клітинами організму цукру (глюкози) в крові. Втім, поширенню діабету можна запобігти, дотримуючись здорового й активного способу життя та уважно стежачи за тим, що споживаємо в їжу.

Немає коментарів:

Дописати коментар