понеділок, 24 квітня 2017 р.

Практична робота. Матеріал для учнів 10 класу.




                                                             Практична робота № 18

Тема: Визначення груп організмів за способом живлення

Мета: навчитися класифікувати організми за типом живлення, в залежності від середовища існування та способу добування їжї.
Обладання і матеріали: довідники, підручники «Біологія» (7-9 класи), мережа Інтернет
Тип живлення: Автотрофи (фото-, хемосинтетики), гетеротрофи і сапротрофи
                                                              Хід роботи

1 Охарактеризуйте жителів прісної водойми, 
2 Охарактеризуйте жителів грунту.
3 Охарактеризуйте жителів наземно-повітряного середовища
4 Охарактеризуйте мутуалістичні і паразитичні зв’язки організмів, які живуть в інших організмах
Оформіть таблицю «Типи живлення організмів»
Назва організму
Тип живлення
Назва організму
Тип живлення
Ціанобактерії

Водорость

Пурпурні бактерії

Хвойні дерева

Хвороботворні бактерії

Омела

Гнилисні бактерії

Гриб трутовик

Залізобактерії

Гриб сажка

Сіркобактерії

Борошниста роса

Гострик, аскарида

Фітофтора

Червяк дощовий

Опеньки

Вільноживучі черви

Лишайник
                      /
Хребетні тварини

Євглена зелена


 У висновку зазначте, які є пристосування у організмів з автотрофним типом живлення
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Які є пристосування у автотрофів – хемосинтетиків:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Які пристосування до сапротрофного типу живлення:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Які особливості організмів, які пристосувалися до паразитизму

__________________________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар