середа, 7 вересня 2016 р.

Готуємось до практичної роботи №2 .Матеріал для учнів 10 класу.

 
 


.

                                           Практична робота №2

Тема:                Застосування порівняльно- описового методу у вивченні різноманітності інфузорій та їхнього руху.
Мета:                 вивчити та описати будову та різноманітність видів інфузорій як найбільш організованих одноклітинних, що мають системи органел: застосовуючи порівняльно- описовий метод, установити риси подібності та відмінності інфузорій, спостерігати за їх рухом.
                                                      Хід роботи
Завдання 1.           Вивчення інфузорії туфельки під мікроскопом.
1.Розглянути на малюнкучи під мікроскопом інфузорію- туфельку.
2.Знайдіть вузький передній та розширений задній кінець тіла.
3.Розгляньте заглиблення на бічній поверхні тіла.
4.Капніть на предметне скло краплю 20%-го розчину натрій хлориду,спостерігайте реакцію інфузорії на хімічні подразники.
Спостереження:____________________________________________________________
Підписати малюнок
Завдання 2.Вивчення стилоніхії та сувійки під мікроскопом
1.Приготуйте новий препарат, знайдіть на ньому стилоніхію та  сувійку. Укажіть  особливості будови.
Сувійка___________________________________________________________________
Стилоніхія___________________________________________________________________
2.Проведіть спостереження за рухом стилоніхії та сувійки.Зупиніть їх рух одним зі способів.
3.Розгляньте малюнки із зображенням сувійки та стилоніхії. Порівняйте побачене під мікроскопом із малюнками
                                     Інфузорії сувійки                                                       Сувойки

     
 
4. Визначте,за яким принципом класифікують інфузорій.____________________________

5. Укажіть риси подібності вивчених інфзорій. Про що це  свідчить?______________________________________________________________________

Висновок.   Зробіть висновок про особливості організації інфузорій, відзначивши їх прогресивні  риси__________________________________________________________-
.


Немає коментарів:

Дописати коментар