Тематичне
оцінювання з теми: «Біосферний рівень організації життя» (11 клас)
1 рівень (правильне
розв*язування кожного оцінюється
0,5 бала )
1Хто розробив вчення про біосферу?
2Людина своєю діяльністю створює стан біосфери: а) атмосферу; б)
іоносферу;в) ноосферу.
3.Літосфера-це а) газоподібна оболонка Землі;б) верхня тверда оболонка
Землі;
4.Навести приклади водних організмів, що належать до різних царств живої
природи.
5.Навести приклади рослин, які належать до трав.
6.Що таке біомаса?
2рівень.(
правильне розв*язування кожного оцінюється 0,5 бала)
1.Ноосфера-це: а)
частина літосфери; б)частина стратосфери; в)стан біосфери, де є розумова
діяльність людини.
2.Газоподібну
оболонку Землі називають: а) атмосфера, б) літосфера; в) тропосфера
3.Що таке
біомаса?
4.Яку роль у коло
обігу речовин відіграють рослини?
5Що таке жива
речовина Землі?
6.Неякісна питна
вода, що містить збудників,може викликати хвороби: а) туберкульоз, б) холеру,
в)грип, г) гепатит, д) ангіну.
3 рівень (
правильне розв*язування оцінюється 1 бал)
1.Охарактеризувати
роль тварин у коло обігу речовин у біосфері.
2.Назвати способи
поширення рослин у природі.
3.Головні
ґрунтоутворювальні чинники - це: а)
клімат, б)материнська порода,в) живі організми, г) час.
4 рівень
(правильна відповідь оцінюється 3 бали, одна на вибір)
1Охарактеризувати
властивості живої природи.
2.З*ясувати роль
людини в колообігу Карбону в біосфері.
3Охарактеризувати
заходи, яких треба застосувати щодо охорони природи, заповнивши таблицю:
Екологічна
ситуація
|
Заходи
запобігання
|
Погіршення
стану водойм
|
|
Ерозія грунтів
|
|
Зменшення
біологічного різноманіття екосистем
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар